Згідно з Національною програмою виховання дітей та учнівської молоді в
Україні, виховання – це процес
залучення особистості до засвоєння вироблених людством цінностей, створення
сприятливих умов для реалізації нею свого природного потенціалу та творчого
ставлення до життя, спрямований на утвердження суспільно значущих норм і правил
поведінки особистості.
Важливою і дієвою науковою основою реалізації державної політики у сфері
освіти, основним документом у сфері
виховання є «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів», затверджені наказом МОН молодь спорту
України від 31.10.2011 №1243. У цьому документі наголошено, що основою
сучасного виховного процесу є людина як найвища цінність, а провідною
тенденцією виховання стає формування системи ціннісного ставлення особистості
до соціального та природного довкілля та самої себе. Орієнтири передбачають
залучення учнів до різних форм творчої та суспільно корисної діяльності,
зокрема: пізнавальної, оздоровчої, трудової, художньо-естетичної, спортивної,
пропагандистської, ігрової, культурної, рекреаційної, екологічної, що
організовують у години дозвілля (позакласний час).
Зміст виховання
Згідно з «Основними орієнтирами» сучасний зміст виховання дітей та
учнівської молоді – це науково обґрунтована система загальнокультурних і
громадських цінностей та відповідна сукупність соціально значущих якостей
особистості, що характеризують її ставлення до суспільства й держави, інших
людей, праці, природи, мистецтва, самої себе.
Ціннісне ставлення
особистості до суспільства та держави виявляють у таких якостях, як патріотизм, національна самосвідомість,
правосвідомість, політична культура та культура міжетнічних стосунків;
виховувати в дитині любов до рідної домівки, школи, вулиці, країни, рідного
слова, побуту, традицій; поважати Конституцію України, виконувати норму
законів; бережно ставитися до етно-етичної культури народу України; поважати
свободу, демократію, визнавати пріоритети прав людини.
Ціннісне ставлення до людей,
сім’ї, родини виявляють у
моральній активності особистості, прояві чуйності, чесності, правдивості,
справедливості, милосердя, толерантності, делікатності, здатності прощати та
просити пробачення, протистояти проявам жорстокості; пізнавати себе як члена
сім’ї, родини.
Ціннісне ставлення до себе виступає важливою умовою сформованості в дітей та
учнівської молоді активної життєвої позиції і передбачає сформованість у
зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних
і соціальних сил. Ціннісне ставлення до
свого фізичного «Я», ціннісне ставлення до свого психічного «Я»; формування
вмінь і навичок зміцнення власного здоров’я, уміння вести здоровий спосіб
життя, попереджувати шкідливі звички, повноцінно відпочивати; виховання
самоповаги, звички адекватно оцінювати власні стани, настрої, мрії, стратегії,
уміння регулювати їх; виникає свідоме
ставлення до визначення сенсу життя та свого місця в ньому.
Ціннісне ставлення до природи формують у процесі екологічного виховання і виявляють у
таких ознаках: усвідомлення цінності природи в житті людини, самоцінності
природи; почуття особистої причетності до збереження природних багатств,
відповідальності за них; здатність особистості гармонійно співіснувати з
природою.
Ціннісне ставлення до праці передбачає усвідомлення дітьми й учнівською молоддю
соціальної значущості праці, розвинену потребу в трудовій активності,
ініціативність, розуміння економічних законів і проблем суспільства, шляхів їх
розв’язання, готовність до творчої діяльності, сформованість працелюбності й
мобільності як базових якостей особистості; формування здатності до
усвідомленого вибору професії, розвиток загально трудових і професійно важливих
якостей особистості;оволодіння основами самообслуговування, ручної та художньої
праці, навичками роботи на пришкільній ділянці, з благоустрою території класної
кімнати, школи, вулиці.
Ціннісне ставлення до
мистецтва та культури формують у процесі естетичного виховання й виявляють у відповідній
ерудиції, широкому спектрі естетичних
почуттів, діях і вчинків, пов’язаних із мистецтвом.
Науково-методичні видання та публікації з питань організації виховної роботи
Основи виховання. Теорія. Методика. Практика.
- Доброчинна діяльність школярів : методичні рекомендації / Т.Ф. Алєксєєнко, А.П. Данілова, А.І. Конончук, Т.Ю. Куниця / під. заг. ред. Т.Ф. Алєксєєнко. – Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2015 – 104 с.
- Алєксєєнко Т.Ф. Гендерний концепт сімейного виховання особистості як наукова і соціально-педагогічна проблема // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2015 – № 1 (19). – С. 24-35.
- Психологічні особливості підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми : навчальний посібник / В.С. Бажанюк – К. : Інститут обдарованої дитини, 2015. – 166 с.
- Компетентнісний підхід у навчально-виховному процесі позашкільного навчального закладу : метод. посіб. / В.В. Вербицький, А.Е. Бойко, А.В. Корнієнко та ін. ; за ред. В.В. Мачуського. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2015. – 178 с.
- Шимановський М.М. Підготовка учнівської молоді до підприємницької діяльності в процесі допрофесійної та професійної підготовки : методичні рекомендації / М.М. Шимановський, М.І. Вовковінський. – Київ : ІПТО НАПН України, 2015. – 90 с.
- Гриб’юк О.О. Вплив інформаційно-комунікаційних технологій на психофізіологічний розвиток молодого покоління // Звітна конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України.
- Доротюк В.І. Шляхи вдосконалення профконсультаційної роботи зі старшокласниками в умовах соціально-професійної орієнтації // Науковий вісник Чернівецького університету: Збірник наукових праць. Серія: Педагогіка та психологія. – 2015 – № 1 (734). – С. 34-39.
- Закатнов Д.О. Профорієнтаційні засади кар’єрного розвитку учнівської молоді // Науковий вісник інституту технічної освіти НАПН України / Професійна педагогіка: зб. наук. праць, 2015 - № 1 (9). – С. 86-94.
- Педагогічні технології підготовки учнівської молоді до вибору й реалізації професійної кар’єри : методичний посібник / Закатнов Д.О., Орлов В.Ф., Злочевська Л.С., Павлов Ю.О., Локшин В.С. – Київ, ІПТО НАПН України, 2015. – 221 с.
- Виховуємо сімейні цінності у вихованців шкіл-інтернатів : метод. посіб. / Л.В. Канішевська, С.О. Свириденко, Л.В. Кузьменко, О.Б. Бернацька, Л.Р. Карпушевська, А.І. Грітчина, О.С. Лящук; за заг. ред. д.п.н., проф. Л.В. Канішевської. – Харків: «Друкарня Мадрид», 2015. – 176 с.
- Формування цінностей сімейного життя у вихованців закладів інтернатного типу : монографія / Канішевська Л.В., Свириденко С.О., Кузьменко Л.В., Бернацька О.Б., Карпушевська Л.Р., Грітчина А.І., Лящук О.С. ; за заг. ред. Канішевської Л.В. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2015. – 222 с.
- Технології художньо-естетичного виховання учнів основної школи у позакласній роботі : монографія / О.А. Комаровська, Н.Є. Миропольська, І.В. Руденко, О.В. Базелюк, Л.О. Хлєбникова; за ред. Н.Є. Миропольської, О.А. Комаровської. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2015. – 222 с.
- Школи здоров’я у країнах Східної Європи: теорія і практика : монографія / О.О. Єжова, А.А. Бєсєдіна, Т.І. Бережна ; за заг. ред. О.О. Єжової. – Суми : Сумський державний університет, 2016. – 288 с.
- Куниця Т.Ю. Соціальна взаємодія підлітків як педагогічна проблема // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2015 – № 1 (19). – С. 310-320.
- Кутова О.М. Естетичні чинники розвитку підростаючого покоління засобами мистецтва // Естетичні засади розвитку педагогічної майстерності викладачів мистецьких дисциплін. – ФО-П Жовтий О.О. : Умань, 2015. – С. 57-60.
- Лактіонова Г.М. Єдність школи та родини у вихованні дитини // Школа, 2015 – № 12 (120). – С. 82-84.
- Лозовецька В.Т. Потенційні можливості особистості як фактор розвитку її професійної кар’єри // Освіта для сучасності – Еdukacja dla współczesności, № 1. – С. 364-371.
- Професійна кар’єра особистості в сучасних умовах : монографія / В.Т. Лозовецька. – Київ: 2015. – 279 с.
- Організація творчого сприймання на різних вікових рівнях : методичні рекомендації / В.О. Моляко, І.М. Біла, Н.А. Ваганова [та ін.] ; за ред. В.О. Моляко. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 57 с.
- Формування соціальної ініціативності підлітків у дитячому об’єднанні : монографія / Т.К. Окушко, Ж.В. Петрочко, Н.В. Чиренко, Н.О. Шпиг, О.В. Касьянова, Л.М. Сокол, О.В. Пащенко, О.В. Долгова, В.Ю. Белан ; наук. ред. Т.К. Окушко. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2015. – 318 с.
- Соціальна ініціативність: змістово-технологічне забезпечення : посіб. / Т.К. Окушко, Ж.В. Петрочко, Н.В. Чиренко, Н.О. Шпиг, О.В. Пащенко, Л.М. Сокол, О.В. Долгова ; наук. ред. Т.К. Окушко. – Харків : «Друкарня Мадрид», 2015. – 222 с.
- Пащенко О.В. Роль соціальних ініціатив дитячих природоохоронних організацій у становленні громадянина // Екологічний вісник, 2015 – № 4 (91). – С. 26-28.
- Прашко О.В. Формування особистісних цінностей підлітка у процесі розвитку соціальної компетентності // Освіта та розвиток обдарованої особистості, № 4 (35). – С. 9-12.
- Прашко О.В. Година спілкування з елементами тренінгу «Пріоритети і цінності» // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015 – № 1 (32). – С. 51-53.
- Прашко О.В. Програма спецкурсу з розвитку соціальної компетентності підлітків // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015 – № 3 (34). С. 66-76.
- Сергєєва Н.В. Соціально-педагогічна підтримка ціннісно-орієнтованої активності молодших підлітків у педагогічній теорії // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, № 2 (19). – С. 224-235.
- Самотворення у розвитку особистості : науково-методичний посібник / Л.З. Сердюк, Т.М. Яблонська, О.І. Пенькова, Н.Д.Володарська [та ін.] ; за ред. Л.З. Сердюк. – К.: Педагогічна думка, 2015. – 93 с.
- Серьогін Ю.В. Виклик часу: Основні напрямки військового виховання молоді в Україні // Актуальні проблеми психології. – Том V : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія, 2015 – № 15. – С. 217-223.
- Сухомлинська О.В. Концептуалізація ідей про виховання моральності в сучасній Україні. – Шкільний світ, 2015 – № 4 (708). – С. 4-20.
- Сухомлинська О.В. Громадянське виховання і сучасна освіта: від здобутого – до нових акцентів і наголосів // Педагогіка і психологія, № 2 (87). – С. 5-13.
- Сіпко К.В. Формування в учнів загальнолюдських та прагматичних освітніх цінностей: з досвіду Європейського Союзу Освіта та розвиток обдарованої особистості // 2015 – № 1 (32). – С. 22-24.
- Твердовська О.В., Власенко Ф.П. Освіта як гуманітарна технологія соціалізації особистості // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015 – № 4 (35). – С. 24-27.
- Ткаченко Л.І. Творчість у розвитку особистості: синергетичний підхід // Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, 2015 – № 1 (14). – С. 52-56.
- Устименко К.С. Цикл розвивальних занять «Давай познайомимося!» // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015 – № 3 (34). – С. 60-65.
- Федорова Н.Ф., Ємець В.В., Соколовська Н.Б. Ціннісні орієнтири сучасного вчителя у навчанні та вихованні обдарованої дитини // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015 – № 1 (32). – С. 12-16.
- Чиренко Н.В. Виховання ініціативності підлітків у скаутських об’єднаннях // Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал «Імідж сучасного педагога», 2015 – № 5 (154). – С. 62-64.
- Чиренко Н.В. Національна організація скаутів України: досвід діяльності // Всеукраїнський науково-практичний освітньо-популярний журнал «Імідж сучасного педагога», 2015 – № 4 (153). – С. 63-64.
- Чиренко Н.В. Виховання соціальної ініціативності: специфіка уявлень підлітків та дорослих лідерів щодо сутності поняття// Щомісячний науково-методичний журнал «Освіта та розвиток обдарованої особистості», 2015 – № 5 (36). – С. 46-48.
- Шимановський М.М. Проблема мобінгу в учнівському середовищі // Освіта та розвиток обдарованості, 2015 – № 2 (33). – С. 13-17.
- Шпиг Н.О. Критерії фандрейзингової компетентності підлітків-членів дитячих об’єднань // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Збірник наукових праць, 2015 – № 2 (19). – С. 390-399.
- Яблонська Т.М. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинник самовдосконалення особистості // Проблеми гуманітарних наук : збірник наукових праць Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. Серія «Психологія», ред. кол. Н. Скотна (гол. ред.), І. Галян (ред. розділу) та ін. – Дрогобич : Видавничий відділ ДДПУ імені Івана Франка, 2015. – Вип. 37. – 284 с. – С. 28-39.
Організація навчання та виховання
- Барладим В.М. Дитячі та молодіжні громадські організації, їх роль неформальній освіті учнівської молоді // ІV-ий Всеукраїнський науково-практичний семінар «Сучасні інформаційні технології в дистанційній освіті» / Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу, м. Івано-Франківськ. – С. 25-27.
- Барладим В.М. Соціальні мережі в неформальній освіті молоді // Проблеми освіти, 2015. – № 2 (83). – С. 113-116.
- Белан В.Ю. Формування культури безпеки життєдіяльності підлітків у дитячих громадських об’єднаннях: досвід України та Польщі // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: Збірник наукових праць, 2015. – № 1 (19). – С. 36-45.
- Белан В.Ю. Роль хортингу в процесі патріотичного виховання громадянина України // Теорія і методика хортингу. Випуск 3, 2015. – С. 7-13.
- Кириченко В.І., Ковганич Г.Г. Серпневі тези: яким бути вихованню в сучасній школі // Методист, 2015. – № 7 (43). – С. 9-18.
- Кириченко В.І., Ковганич Г.Г. Соціальне партнерство школи і сім’ї: переосмислення проблем і перспектив // Довідник директора школи, 2015. – № 5 (6). – С. 28-34.
- Кириченко В.І., Ковганич Г.Г. Навчання батьків у школі: яким йому бути в сучасних умовах? // Довідник директора школи, 2015. – № 7-8. – С. 24-35.
- Кириченко В.І., Ковганич Г.Г. Засідання педагогічної ради з питань виховання: як його провести, щоб не було байдужих // Методист, 2015. – № 8 (44). – С. 3-25.
- Корнієнко А.В. Формування етнічних цінностей у вихованців позашкільних навчальних закладів засобами національних ремесел // Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. Педагогічні науки. Екологія, 2015. – № 1. – С. 37-43.
- Литовченко О.В. Цінності підлітків та старшокласників: дослідження серед учнів позашкільних навчальних закладів // Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. – Педагогічні науки. Екологія, 2015. – № 1. – С. 30-37.
- Просіна О.В. Інтегрований підхід до формування естетичних цінностей учнів засобами мистецтва // Науковий вісник Національного еколого-натуралістичного центру. – Педагогічні науки. Екологія, 2015. – № 1. – С. 102-108.
- Тарасова Т.В., Нечерда В.Б., Демянчук О.Л. Сучасні форми й методи формування просоціальної поведінки учнів в умовах превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу // Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді, 2015. – № 19 (2). – С. 291-305.
- Тесленко В.В. Педагогічний супровід обдарованих учнів у сучасному загальноосвітньому навчальному закладі // Освіта та розвиток обдарованої особистості, 2015. – № 3 (34). – С. 5-9.
- Яцишин А.В. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі // Інформаційні технології – 2015: зб. тез ІІ Укр. конф. молодих науковців Ун-т ім. Б. Грінченка. – С. 90-93.
Виховання та освіта обдарованих дітей
- Психологічні засади розвитку обдарованої особистості в освітньому середовищі: методичний посібник / О.Л. Музика, Д.К. Корольов, Р.О. Семенова та ін.; за ред. О.Л. Музики. – Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2015. – 146 с.
- Островерхова Н.М. Загальноосвітній навчальний заклад як активна соціально-педагогічна система // Навчання і виховання обдарованої дитини: теорія та практика, 2015. – № 1 (14). – С. 19-36.
Дозвілля
- Виховання особистості у доброчинній діяльності: метод. посіб. / Алєксєєнко Т.Ф., Данілова А.П., Малиношевський Р.В. та ін. / під. за ред. Т.Ф. Алєксєєнко. – К., 2015. – 191 с.
- Барладим В.М. Перспективи застосування соціальних мереж та віртуальних спільнот в неформальній освіті // ІІ Всеукраїнська Інтернет-конференція «Теоретичні та прикладні аспекти використання математичних методів та інформаційних технологій у науці, освіті, економіці та виробництві» / Маріупольський державний університет, 2015. – С. 6-9.
- Барладим В.М. Роль соціальних мереж та віртуальних спільнот в освіті учнівської молоді // Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, 2015.
Розробки уроків та позакласних заходів
для проведення Першого уроку в 2017/2018 навчальному році
"Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну"
РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОВЕДЕННЯ СЕРПНЕВИХ КОНФЕРЕНЦІЙ У 2017/2018 Н.Р. ДЛЯ ОРГАНІЗАТОРІВ ВИХОВНОЇ РОБОТИ, БІБЛІОТЕЧНОЇ СПРАВИ ТА ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
ЦИКЛОГРАМА проведення місячників, тематичних декад, тижнів на І семестр 2017/2018н.р.
Дата
|
Назва тижнів
|
Вересень
|
Місячник формування ціннісного ставлення особистості
до суспільства та держави «Україна на карті Європи»
|
01.09
04.09-08.09
|
Тиждень формування
ціннісного ставлення особистості до суспільства та держави «Україна на карті Європи».
Перший урок «Поважаю європейські цінності – будую сучасну Україну»
|
11.09-15.09
|
Олімпійський
тиждень"Спорт для всіх – спільна турбота".Олімпійський урок. Тиждень
знань безпеки життєдіяльності «Ми – за безпеку руху»
|
18.09-22.09
|
Тиждень,
присвячений Всесвітньому Дню миру «Разом заради миру: повага, безпека та
гідність для всіх». День села
|
25.09-29.09
|
Тиждень шани
школі.
Тиждень
шкільної демократії. Вибори Голови учнівського самоврядування
|
Жовтень
|
Місячник
формування ціннісного ставлення до природи
«Природа
– це казка, яку треба читати серцем»
|
02.10-06.10
|
Тиждень
формування ціннісного ставлення до природи «Природа – це казка, яку треба
читати серцем». Робота над класними проектами
Тиждень
географії та біології «Ми – частина живої природи»
|
09.10-13.10
|
Тиждень
козацтва «Козацькому роду нема переводу». Посвята другокласників у козачата
(до Дня Захисника України)
|
16.10-20.10
23.10-27.10
|
Декада
інтелектуального розвитку особистості.
Комплексно-розширена
бесіда по попередженню дитячого травматизму перед осінніми канікулами (за
вступним інструктажем).
|
30.10-03.11
|
Тиждень
туризму. Канікули
|
Листопад
|
Місячник
національно-патріотичного виховання «Батьківщина починається з мене» |
06.11-10.11
|
Тиждень знань безпеки життєдіяльності
«Сірники не чіпай – вогонь не закликай»
|
13.11-17.11
|
Тиждень
психології «Твоє життя – в твоїх руках»
|
20.11-24.11
27.11-01.12
|
Декада
національно-патріотичного виховання «Батьківщина починається з мене». Обласна
акція «Зірка пам’яті». День
Гідності та Свободи.
|
Грудень
|
Місячник правового
виховання
«Права
людини починаються з прав дитини»
|
04.12-08.12
|
Тиждень правових знань „Права людини
починаються з прав дитини”
|
11.12-15.12
|
Тиждень історії
«Пізнай свою історію – вона єднає»
|
18.12-22.12
25.12-29.12
|
Декада
новорічних свят «Новорічний калейдоскоп».
Первинний інструктаж
|
Традиційні свята
на І семестр 2017/2018 н.р.
Дата
|
Назва заходу
|
Клас
|
Відповідальний
|
Примітка
|
01.09
|
Свято Першого дзвоника
Перший урок «Поважаю європейські
цінності – будую сучасну Україну»
|
1-11
|
||
27.09
|
Вибори
Голови учнівського самоврядування
|
7-9
|
п/о, класні керівники 7-9
класів
|
|
29.09
|
Концерт для вчителів
Акція «Вітання», поздоровлення вчителів-ветеранів з Днем вчителя
|
9-11
|
ЗДВР, п/о, класні керівники,
лідери УС, волонтерські загони
|
|
До 01.10
|
Акції «Милосердя», «Три овочі», привітання та надання допомоги
людям похилого віку.Акція «Ветеран живе поруч»
|
1-11
|
Класні керівники, волонтерські
загони, п/о
|
|
жовтень
|
Свято осені
|
3-4
|
п/о, класні керівники Коваленко
С.В., Азарова В.Г.
|
|
жовтень
|
Свято «Посвята в першокласники»
|
1
|
п/о, класний керівник Королович
О.В.
|
|
13.10
|
Посвята другокласників
у козачата (до Дня Захисника України)
|
2
|
п/о, класний керівник Лимаренко
Р.Ф.
|
|
жовтень
|
Конкурс „Міс Золота Осінь-2017”
|
5-9
|
п/о, класні керівники 5-9
класів
|
|
До 06.12
|
Свято до Дня збройних сил України
|
5-7
|
п/о, класний керівник Бургаз
О.В.
|
|
18.12-22.12
25.12-29.12
|
Новорічний калейдоскоп
|
1-11
|
ЗДВР, класні керівники 1-11
класів, п/о
|
|
18.12-22.12
|
Майстерня ялинкових іграшок
|
1-11
|
класні керівники 5-9 класів,
п/о
|
Традиційні
святана ІІ семестр
2017/2018н.р.
Дата
|
Назва заходу
|
Клас, який готує захід
|
Відповідальний
|
Прим
|
січень
|
Різдвяний вертеп
|
4-7
|
Вчитель музики
Сергійчук В.П., п/о,
класні керівники
|
Для учнів
1-11
класів, педколективу
|
лютий
|
Тиждень знань БЖ «Найбільше
багатство – здоров’я»
|
2-4
5,8
|
Класні керівники
Лимаренко Р.Ф., Коваленко С.В.,
Азарова В.Г.
Класні керівники Шуляшкіна-Кулікова С.А., Козельська
Т.І.
|
Для учнів
1-4 класів
Для учнів
5-11 класів
|
14.02
|
Розважальна програма до Дня Закоханих
|
9,11
|
п/о, класні керівники 9, 11
класів
|
Для учнів
5-11 класів
|
12.02-14.02
|
Святкова пошта «Валентинів день»
|
5-11
|
Лідери учнівського самоврядування
|
Для учнів
1-11 класів
|
20.02
|
Лінійка-реквієм до Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні
|
5-9
|
Лідери учнівського самоврядування
|
Для учнів
4-11 класів
|
07.03
|
Концертна програма до 8
Березня
|
6,7
|
Заступник завідувача з ВР
Шуляшкіна-Кулікова С.А.,
класні керівники
Колегова В.В.,
Бургаз О.В.
|
Для педколективу
|
06.03
|
Конкурсно-розважальна програма «Міс Весна-2018»
|
5-9
|
Заступник завідувача з ВР
Шуляшкіна-Кулікова С.А., класні керівники
|
Для учнів
5-9 класів
|
05.03
|
Конкурсно-розважальна програма «Міні-міс Весна-2018»
|
1-4
|
п\о Азарова В.Г., класні
керівники Королович О.В., Лимаренко Р.Ф.,
Коваленко С.В.
|
для учнів
1-4 класів, батьків
|
квітень
|
Тиждень знань БЖ та ЦЗ
|
1-11
|
Адміністрація філії, вчитель ЗВ Карауш С.М.
|
|
травень
|
Тиждень знань БЖ
|
5,6
|
Класні керівники Шуляшкіна-Кулікова С.А., Колегова В.В.
|
Для учнів
5-11 класів
|
травень
|
Свято Матері
|
1-9
|
Класні керівники 1-9 класів,
п/о Азарова В.Г.,
вчитель музики
Сергійчук В.П.
|
Для педколективу, батьків
|
травень
|
Свято «Прощавай, Букварику!»
|
1
|
п/о Азарова В.Г., класний
керівник Королович О.В.
|
Для учнів
1-4 класів, батьків, вчителів
|
травень
|
Випускний вечір
|
4
|
Класний керівник
Азарова В.Г.
|
Для учнів 1-4 класів, педколективу, батьків
|
Травень
|
Свято Останнього дзвоника
|
8, 9, 11
|
Заступник завідувача з ВР
Шуляшкіна-Кулікова С.А., Волосячик О.В.,
Сергійчук В.П., класні
керівники 1-8 класів
|
Для учнів
1-11 класів, батьків
|
червень
|
Випускний вечір
|
9, 11
|
Класні керівники
Волосячик О.В.,
Сергійчук В.П.
|
Для педколективу, батьків, учнів
|
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА ІІ СЕМЕСТР
2016/2017 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Напрями
|
Основні виховні заходи
|
Дата
|
Клас
|
Відповідальний
|
Примітка
|
|
20.02-24.02 – Тиждень
пам’яті Героїв Небесної Сотні «Герої не вмирають!»
|
||||||
Організаційна робота
|
Загальношкільна лінійка
Реалізація плану Тижня
|
20.02
|
5-11
4-11
|
Черговий 6 клас
ЗДВР, кл.керівники, бібліотекар
|
||
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави (Громадянське та
національно – патріотичне
виховання)
|
"Мій рідний край ні з чим не порівняти!"
поетична вітальня до дня рідної мови
Урок-пам’яті «Герої не вмирають»
Поетична свіча «Герої не вмирають!»
Інформаційний вісник до дня
пам’яті Героїв Небесної Сотні
Перегляд
відеоматеріалів «Не скорені»
ГКК
«Звучи, прекрасне, рідне слово»
|
Згідно розкладу
20.02
23.02
21.02
21.02
|
10
5-11
9
11
11
|
Кл.керівник
ЗДВР
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
|
||
Ціннісне ставлення до сім'ї,
родини, людей
(Родинне
виховання)
|
Тренінг «Як робити добро»
|
Згідно розкладу
|
6
|
Кл.керівник
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва
і культури (Художньо – естетичне
виховання)
|
||||||
Ціннісне ставлення до природи
(Екологічне
виховання)
|
Брифінг "Парки — легені міст і сіл"
Акція «Нагодуй пташку»
|
Згідно розкладуГКК
|
10
6
|
Кл.керівник
Кл.керівник
|
||
Ціннісне ставлення до праці
(Трудове
виховання)
|
Рейд
«Книга плаче, книга дякує»
|
11
|
Кл.керівник
|
|||
Ціннісне ставлення до себе(Фізичне виховання та
формування
здорового способу життя)
|
Ситуаційно – рольова гра «Що потрібно знати про свій
характер»
Круглий стіл «Вислови великих про дружбу й
товаришування»
|
Згідно розкладуГКК
|
7
10
|
Кл.керівник
Кл.керівник
|
||
Превентивне виховання
|
Консультації психолога
Міні-проект «Я не палю тому що…»
|
Згідно розкладу
|
9
|
Практичний психолог
Кл.керівник
|
||
Робота з батьками
|
Батьківський лекторій
«Як виявити здібності дітей?»
|
Згідно розкладу
|
7
|
Кл.керівник
|
||
Охорона життя
|
Бесіди
|
Згідно розкладу
|
1-11
|
|||
Учнівське самоврядування
|
Участь у лінійці
|
20.02
|
7,8,10
|
Актив УС
|
||
Напрями
|
Основні виховні заходи
|
Дата
|
Клас
|
Відповідальний
|
Примітка
|
||
27.02-03.03 – Тиждень
біології
|
|||||||
Організаційна робота
|
Загальношкільна лінійка
Реалізація плану Тижня
|
27.02
|
5-11
5-11
|
Черговий клас
Вчитель біології
|
|||
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави(Громадянське та
національно – патріотичне
виховання)
|
Ерудит шоу «Наші обереги»
Історія рідного краю напрямок виховної роботи
Гра – подорож «Цілющі скарби
мого села»
|
Згідно розкладу ГКК
|
10
7
|
Кл.керівник
Кл.керівник
|
|||
Ціннісне ставлення до сім'ї,
родини, людей (Родинне виховання)
|
Виховна година «Мій клас - моя сім’я»
Бесіда «Ти і колектив»
|
Згідно розкладу ГКК
|
5
9
|
Кл.керівник
Кл.керівник
|
|||
Ціннісне ставлення до мистецтва
і культури
(Художньо
– естетичне
виховання)
|
Конкурс ерудитів «Юні читайлики»
|
Згідно розкладу ГКК
|
2
|
Кл.керівник
|
|||
Ціннісне ставлення до природи
(Екологічне
виховання)
|
Бесіда «Зміни в природі»
Етнографічний урок-гра «Весна пробуджує природу»
|
Згідно розкладу ГКК
|
3
4
|
Кл.керівник
Кл.керівник
|
|||
Ціннісне ставлення до праці (Трудове виховання)
|
Санітарна година
|
5-11
|
Кл.керівники
|
||||
Ціннісне ставлення до себе
(Фізичне виховання та
формування
здорового способу життя)
|
Гра – тренінг «Чи вміємо поводитись у їдальні?»
Виховна година «Поведінка – це дзеркало, в якому кожен
показує своє обличчя»
Виховна година «Художній смак і мода»
Бесіда «Для чого треба загартовуватись»
|
Згідно розкладу ГКК
|
7
8
11
1
|
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
|
|||
Превентивне виховання
|
Консультації психолога
|
За окремим графіком
|
Практичний психолог
|
||||
Робота з батьками
|
Поради батькам «Покарання чи заохочення»
|
Протягом тижня
|
7
|
Кл.керівник
|
|||
Охорона життя
|
Бесіди
|
Згідно розкладу
|
1-11
|
Кл.керівники
|
|||
Учнівське самоврядування
|
Участь у лінійці
|
Актив УС
|
Напрями
|
Основні виховні заходи
|
Дата
|
Клас
|
Відповідальний
|
Примітка
|
|
06.03-10.03 – Шевченківський
тиждень «Ми чуємо тебе, Тарасе, крізь віки…»
|
||||||
Організаційна робота
|
Загальношкільна лінійка
Реалізація плану Тижня
|
06.03
|
1-11
|
Черговий клас
Кл.керівники, вчителі укр.мови
та літератури
|
||
Ціннісне ставлення особистості
до суспільства і держави (Громадянське
та національно – патріотичне
виховання)
|
Виховна година «З іменем
Кобзаря»
Творчий портрет. Духовність
нації
Шевченківська вітальня
«Українському роду нема переводу»
Шевченківський урок «Слово
Кобзаря»
Конкурс «Я знаю вірші Т.Шевченка»
Година спілкування «Шевченко - патріот
свого народу»
|
Згідно розкладу ГКК
|
8
10
9
7
2,3,4
1
|
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівники
Кл.керівник
|
||
Ціннісне ставлення до сім'ї,
родини, людей (Родинне виховання)
|
ГКК «Уклін тобі, ненько»
Фотовиставка «Я і моя мама»
Свято мам і бабусь «Мамина світлиця»
|
Згідно розкладу ГКК
|
6
6
1
|
Кл.керівник
Кл.керівник
Кл.керівник
|
||
Ціннісне ставлення до мистецтва
і культури (Художньо – естетичне
виховання)
|
Концертна програма «Її величність – Жінка»
|
07.03
|
7,8,4,10
|
Кл.керівники, п/о
|
||
Ціннісне ставлення до природи
(Екологічне
виховання)
|
Інформаційний вісник «Прикмети березня»
|
Згідно розкладу ГКК
|
8
|
Кл.керівник
|
||
Ціннісне ставлення до праці(Трудове виховання)
|
Санітарна година
|
5-11
|
Кл.керівники
|
|||
Ціннісне ставлення до себе (Фізичне виховання та
формування
здорового способу життя)
|
Дебати «Право на приватне життя»
Тренінг «Культура
користування мобільним зв’язком»
|
Згідно розкладу ГКК
|
9
5
|
Кл.керівник
Кл.керівник
|
||
Превентивне виховання
|
Консультації психолога
|
За окремим графіком
|
Практичний психолог
|
|||
Робота з батьками
|
Анкетування «Я і мої батьки», створення родинного
гербу»
|
Протягом тижня
|
11
|
Кл.керівник
|
||
Охорона життя
|
Бесіди
|
Згідно розкладу
|
1-11
|
Кл.керівники
|
||
Учнівське самоврядування
|
Участь у лінійці
|
Актив УС
|
||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий